تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبداللهی: الريان را در تهران شكست می‌دهيم

خبر ورزشی: نصرا... عبداللهي از بازي تيم استقلال راضي بود ولي از نتيجه‌اي كه براي تيم رقم خورده بود نه!

 با اين همه از كسب تساوي در خانه حريف آن هم پس از عقب افتادن از تيم پرمهره الريان حس خوبي داشت و مي‌گفت مي‌توان اين حريف را در تهران شكست داد.

* بازي با الريان چطور بود؟

بازي خوبي بود و بچه‌هاي تيم زحمت‌شان را كشيدند. آنها هم مي‌خواستند مثل ما زود به گل برسند ولي حسيني خوب كار كرد. فكر كنم در دقيقه يك يا دو بازي بود كه دو سِيو خيلي خوب پشت هم داشت كه ممكن بود باعث باز شدن دروازه تيم شود.

* چرا نيمه اول و دوم استقلال متفاوت بود؟

اين به كادر فني ربط داشت. به هر حال نكاتي را در بازي در نيمه اول ديدند كه آنها را در نيمه دوم لحاظ كردند و من هم معتقدم نيمه دوم خيلي بهتر بوديم.

* از اين تساوي راضي هستيد؟

قطعاً دوست داشتيم بازي را ببريم ولي اين تساوي در حالي كه دو گل از حريف عقب بوديم هم خوب بود. هر طور حساب كنيد ما در خانه آنها بازي مي‌كرديم و جبران گل خورده به آساني ممكن نمي‌شد.

* ۱۵ دقيقه آخر بازي خيلي فشار وارد كرديد.

چون تيم ما بهتر بود. حتماً اين تيم را در تهران شكست مي‌دهيم. بچه‌ها در نيمه اول با فضاي ورزشگاه و بازي اخت نشده بودند ولي در نيمه دوم و با يكي، دو تغيير وضعيت‌مان بهتر شد و توانستيم بازي را در دست بگيريم. مي‌شد بيشتر هم گل زد ولي شانس هم با تيم يار نبود.

* شفر گفته بود برخي از بازيكنان دقت لازم را نداشتند.

به هر حال اين اشتباهات به وجود مي‌‌آيد حالا باز هم جاي شكرش باقي است كه تيم شكست نخورد. اگر دقت بيشتري مي‌كرديم حتماً راحت برنده مي‌شديم. دو بار هم گل نمي‌خورديم.

* اخراج تاباتا چقدر به استقلال كمك كرد؟

اين بازيكن انصافاً يكي از بهترين‌هاي الريان بود و يك گل زد و يك پاس گل هم داد. تا زماني كه درون زمين بود هم با قدرت بازي مي‌كرد. خروج او و ۱۰ نفره شدن‌شان به ما كمك كرد ولي ما از آن دقايق به خوبي استفاده نكرديم.

* چرا اين‌قدر عصبي بود؟

فكر كنم گل به خودي كه زد او را عصبي كرده بود.

* بهترين بازيكن استقلال كدام‌يك بود؟

همه زحمت‌ كشيدند و در همه پست‌ها خوب بوديم. نمي‌توان گفت كسي از ديگري بهتر بود. همين حسيني كه دو گل خورد ۴، ۵ توپ خطرناك را هم گرفت. در كل همه خوب بودند.

* از صدرنشيني استقلال در گروه مرگ راضي بوديد؟

تساوي الهلال و العين بيش از هر تيمي به نفع ما شد. قطعاً هر يك از اين دو تيم برنده مي‌شدند كار ما در ادامه راه سخت‌تر مي‌شد.

* بازي بعد را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد؟

بازي خيلي سختي است. الهلال تيم خوبي دارد و حتماً با نتيجه ديدار اول براي برد مي‌‌آيد.

* كدام دو تيم شانس صعود از گروه D را دارند؟

با توجه به حضور تيم‌هاي خوب در اين گروه تا روز آخر نمي‌توان گفت كدام دو تيم مي‌توانند از اين جمع بالا بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبداللهی: الريان را در تهران شكست می‌دهيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..