تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفلاکس را با این غذای رژیمی دور بزنید/ چگونه انحصار شاهانه واکسن شکسته شد؟/ واکسن ایرانی آنفولانزا به بازار آمد/ ۵ خاصیت شگفت انگیز گلاب برای پوست

عوامل سفیدی زودرس موها/ میان‌وعده‌ای که حملات میگرنی را سرکوب می‌کند/ سکوت وزارت بهداشت در برابر سودجویانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

چگونه انحصار شاهانه واکسن شکسته شد؟/ توزیع واکسن بومی درمحروم‌ترین مناطق کشور
تولید و توزیع واکسن به عنوان محصولی که می‌توان با آن جان هزاران نفر را از ابتلا به بیماری‌های مهلک نجات داد، پیش از انقلاب وضعیت مطلوبی نداشت.

رفلاکس را با این غذای رژیمی دور بزنید
رفلاکس، بازگشت اسید معده و غذای مخلوط در آن به مری است و در اصطلاح عام به آن ترش‌کردن می‌گویند که مصرف برخی از مواد غذایی نقش موثری در بهبود علائم رفلاکس دارد.

5 خاصیت شگفت انگیز گلاب برای پوست
گلاب سرشار از خواص مفید است و تاثیر بسزایی بر روی زیبایی پوست دارد در این مطلب به معرفی خواص گلاب بر روی پوست صورت می‌پردازیم.

ثروت‌سازی و کارآفرینی چشم انداز دانشگاه فنی و حرفه‌ای
صالحی عمران گفت: چشم انداز دانشگاه فنی و حرفه‌ای، تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین و ثروت ساز و منطبق با استانداردهای بومی و بین‌المللی است.

مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی تا پیش از عید پرداخت می‌شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی تا پیش از عید پرداخت می‌شود.

احیای چاه‌های آب روستاها به کمک فناوری‌های دانش بنیان
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید محصولاتی در حوزه آب و فاضلاب شده است که مشکلات این حوزه را از بین می‌برد.

واکسن ایرانی آنفولانزا به بازار آمد
قائم مقام یک شرکت دانش بنیان از ساخت واکسن ایرانی هموفیلوس آنفولانزا خبر داد.

داروخانه باید محل آموزش مردم در حوزه سلامت باشد/ استفاده از پتانسیل های فضای مجازی ضرورتی اجتناب ناپذیر است
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: استفاده از پتانسیل های فضای مجازی و دیجیتال، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

چه افرادی به تعویض مفصل زانو احتیاج دارند؟
دبیر انجمن جراحان زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی دلایلی که برخی افراد به تعویض مفصل زانو احتیاج پیدا می کنند را تشریح کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفلاکس را با این غذای رژیمی دور بزنید/ چگونه انحصار شاهانه واکسن شکسته شد؟/ واکسن ایرانی آنفولانزا به بازار آمد/ ۵ خاصیت شگفت انگیز گلاب برای پوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..