تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از اجرای طرح هدایت تحصیلی در مدارس

باقری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آخرین جزئیات از اجرای طرح هدایت تحصیلی در مدارس متوسطه اولهدایت تحصیلی به توزیع متوازن رسیده استعباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اجرای طرح هدایت تحصیلی در مدارس متوسطه اول عنوان کرد: مشاوران و مدیران در مدارس متوسطه اول همواره این طرح را مورد توجه قرار می‌دهند و آماده سازی دانش آموزان از ابتدای سال در حال اجراست.

تغییرات اجرای طرح هدایت تحصیلی برای سال تحصیلی آینده

وی درباره تغییرات اجرای طرح برای سال تحصیلی آینده نسبت به دوره‌های قبل، گفت: با توجه به بررسی‌هایی که از اجرای طرح داشتیم به تدریج توزیع متوازنی که هدف ما بود، محقق شده است و به تدریج این روند در نظام آموزشی شکل می‌گیرد بنابراین نگرانی بابت هدایت تحصیلی نداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران درباره شروع پیش ثبت نام در مدارس غیر دولتی، اظهار کرد: تا زمانی که شرایط ابلاغ نشود، پیش ثبت نام در مدارس ممنوع است اما بعد از اعلام شرایط مدارس می‌توانند کار را شروع کنند اما تبلیغات به شرط آنکه هیچ گونه ثبت نام به واسطه آن انجام نشود مشکلی ندارد.

 باقری یادآور شد: معرفی مدارس غیردولتی بلامانع بوده است اما تعیین شهریه پیش از اعلام رسمی آن غیرقانونی است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از اجرای طرح هدایت تحصیلی در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..