تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری جدید استقلالی ها برای پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال در مسابقات آسیایی تا به حال موفق به ثبت 199 گل شده و گل بعدی این تیم گل شماره دویست آبی پوشان در مسابقات آسیایی خواهد بود.

به گزارش شمانیوز: تیم فوتبال استقلال در مسابقات آسیایی تا به حال موفق به ثبت 199 گل شده و گل بعدی این تیم گل شماره دویست آبی پوشان در مسابقات آسیایی خواهد بود.

این تعداد گل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه ها، جام در جام و پلی آف این مسابقات به ثمر رسیده است.

آبی ها تا به حال 82 گل در لیگ قهرمانان، 70 گل در جام باشگاه های آسیا، 37 گل در مسابقات جام در جام و 10 گل در مسابقات پلی آف به ثمر رساندند تا در آستانه ثبت دویستمین گل خود قرار داشته باشند.

بازیکنان سازمان تهاجمی استقلال شانس بالایی دارند تا با ثبت این گل نام خود را در جمع تاریخسازان این باشگاه ثبت کنند.

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری جدید استقلالی ها برای پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..