تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه یک جوان به آذری جهرمی و تشکر وزیر از پیشنهادش +فیلم

توصیه یک جوان به آذری جهرمی و تشکر وزیر از پیشنهادش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در محل جشنواره وب و موبایل حضور یافت.

جشنواره وب و موبایل هرساله در گروه‌های مختلف وبسایت و موبایل برگزار می‌شود. در این جشنواره در بین غرفه‌داران یک برگزیده را انتخاب می‌کنند و به او تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کنند.

وی در سخنرانی خود در این جشنواره با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومانی که در پنج سال گذشته و دولت برای توسعه فناوری اطلاعات انجام شده، گفت: سرمایه گذاری انجام شده باعث شد تا هم اکنون در کشور از نظر تعداد کاربران اینترنت همراه در میان منطقه بی نظیر هستیم و ضریب نفوذ تلفن همراه توسعه چشمگیری یافته است.

آذری جهرمی در بخشی از سخنرانی خود به موضوع توصیه‌ی یک جوان به وی در خصوص کسب و کار های نوپا اشاره کرد که در ادامه فیلم این بخش از سخنرانی وزیر را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

پیشنهاد یک جوان به وزیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه یک جوان به آذری جهرمی و تشکر وزیر از پیشنهادش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..