تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین گوشی هوشمند Galaxy S9 رسما معرفی شد +فیلم

دوربین گوشی هوشمند Galaxy S9 رسما معرفی شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی اقدام به رونمایی از دوربین فیلمبرداری نسل جدید گوشی پرچمدار خود یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus کرد. در همین رابطه شاهد انتشار سه ویدئوی تقریبا 15 ثانیه ای هستیم که مشخصات این دوربین را برجسته می‌کند.

ویدئوی اول درباره سرعت فیلمبرداری دوربین گلکسی 9 است. اما به پایان ویدئو دقت کنید؛ زمانی که عدد 9 ظاهر می‌شود زمان فیلم کاهش می‌یابد و این موضوع می‌تواند به قابلیت " slow-motion camera " یا همان فیلمبرداری تصویر آهسته اشاره داشته باشد.

ویدئوی دوم در تاریکی فیلمبرداری شده است و توانایی دوربین گلکسی اس 9 در خلق فیلم های با کیفیت در شب را به تصویر می‌کشد. در پایان ویدئوی دوم تصویر گوزن روشن‌تر می‌شود. اگرچه سامسونگ نسل ‌های قبلی گوشی خود را نیز به قابلیت low-light مجهز کرده بود، اما ظاهرا در نسخه 9 گوشی گلکسی اس با فناوری جدیدی مواجه هستیم که از لنز f/1.5 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

و اما در نهایت ویدئوی سوم قابلیت استفاده از ایموجی سه بعدی یا همان animoji در هنگام فیلمبرداری که مدت ها شایعه آن بود را تایید می‌کند.

در ادامه سه ویدئوی مذکور  را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

سامسونگ مشخصات دوربین گوشی Galaxy S9 رسما معرفی کرد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین گوشی هوشمند Galaxy S9 رسما معرفی شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..