تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیک لیپ ارزان ترین هدست واقعیت افزوده خود را هزار دلار می‌فروشد

رونی آبوویتز، موسس مجیک‌لیپ در جریان کنفرانس ریکد اعلام کرده که مجیک لیپ چندین نسخه از هدست واقعیت افزوده خود را راهی بازار خواهد کرد که ارزان‌ترین نسخه هزار دلار قیمت خواهد داشت.

مجیک‌لیپ اطلاعات بیشتری را در رابطه با هدست واقعیت افزوده‌ی خود ارائه کرده است. رونی آبوویتز، موسس و مدیر مجیک‌لیپ در جریان برگزاری سالانه‌ی رسانه‌ای ریکد اعلام کرد که هدست واقعیت افزوده‌ی این کمپانی در چندین نسخه راهی بازار خواهد شد و کاربران می‌توانند براساس نیازهای خود، نسخه‌ای متفاوت از هدست واقعیت افزوده مورد نیاز خود را تهیه کنند. آبوویتز همچنین به این نکته اشاره کرده که مجیک‌لیپ با NBA همکاری می‌کند که نتیجه‌ی آن نمایش بازی‌های بستکبال با بهره‌گیری از فناوری واقعیت ترکیبی است.

مقاله‌های مرتبط:

همانطور که اشاره کردیم، هدست‌های واقعیت افزوده‌ی مجیک‌لیپ در سایزها و قیمت‌های مختلف راهی بازار خواهد شد. آبوویتز اعلام کرده که ارزان‌ترین هدست واقعیت افزوده‌ی این کمپانی به اندازه‌ی جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار موجود در بازار هزینه خواهد داشت. هرچند آبوویتز قیمت دقیق هدست واقعیت افزوده‌ی خود را اعلام نکرده، اما با توجه به ذکر این نکته که قیمت ارزان‌ترین نسخه هدست واقعیت افزوده‌ی مجیک‌لیپ شبیه به گوشی‌های هوشمند پرچمدار امروزی است، می‌توان انتظار داشت که این هدست نیز قیمتی نزدیک به هزار دلار داشته باشد.

در صورت عرضه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ی مجیک لیپ به بازار، کاربران می‌توانند هایلایت بازی‌های NBA یا تمام بازی را به‌صورت کلاسیک از طریق هدست به نظاره بنشینند. البته تماشای بازی‌ها به‌صورت کامل از طریق هدست در ابتدا ممکن نخواهد بود، حال آنکه این موضوع در آینده محقق خواهد شد. جف مارسیلیو، قائم مقام ارشد لیگ NBA اعلام کرده که امیدوار است با استفاده از هدست‌های واقعیت افزوده کاربران بتوانند بدون نیاز به حضور در ورزشگاه تجربه‌ای نظیر حضور در ورزشگاه و تماشای بازی را داشته باشند.

براساس اطلاعات ارائه شده یک دیوار مجازی بسیار بزرگ پیش روی کاربرانی که از هدست واقعیت افزوده استفاده می‌کنند قرار خواهد گرفت که می‌توانند علاوه بر داشتن تجربه‌ی تماشای بازی، صفحات دیگری را نیز نظیر شبکه‌های اجتماعی برای تماشا اضافه کنند.

با استفاده از هدست‌های واقعیت افزوده‌ی مجیک‌لیپ، کاربران دیگر نیازی به تلویزیون و رایانه‌های شخصی یا گوشی نخواهند داشت و می‌توانند همه چیز را به‌صورت تعامل با اشیا مجازی و استفاده از واقعیت افزوده تجربه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیک لیپ ارزان ترین هدست واقعیت افزوده خود را هزار دلار می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..