تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار زیبا بروفه برای تولد فرزندش

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون، حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد و در سال  ۱۳۷۷  با بازی در مجموعه مجید دلبندم بیشتر شناخته شد. او ضمن  انتشار متنی احساسی در صفحه اینستاگرامش،عکسی از دوران  بارداری خود را به اشتراک گذاشت.

بروفه نوشت:

"من در دورترین جای جهان ایستاده ام، کنار تو .دور از تمام ناامیدی‌ها حسادت‌ها،فاصله‌ها زیر سایه خداوخودم را سپرده ام به دستان مهربانش تا مرابر جریان شاخه‌ای از نهر شیرین سرنوشتبه آغوش مهربان تو برساند. پ. ن:بعد از مدت‌ها دوری برگشتم، امیدوارم خوب باشید همیشه"

انتهای پیام/


زیبابروفه مادر می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار زیبا بروفه برای تولد فرزندش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..