تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان ظریف خط بطلانی بود بر 

سخنان ظریف خط بطلانی بود بر شایعات در مورد به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که در جشنواره فیلم فجر امسال، با دو فیلم "لاتاری" و "دارکوب" حاضر شده بود، با انتشار پستی در حساب توییتری خود، در خصوص سخنان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، نوشت  این سخنان مشخص کرد که تمام شایعات، ساخته و پرداخته ذهن مخالفان فیلم است که برای حاشیه سازی مطرح می‌شود.

گفتنی است؛ ظریف در مصاحبه با روزنامه جام‌جم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اعمال ملاحظاتی در فیلم "لاتاری" توسط وزارت خارجه، گفته بود من در جریان این فیلم نیستم و فرصت نکرده‌ام آن را ببینم؛ هر چند برای دیدن فیلم‌های مختلفی دعوت شده‌ام، اما معمولاً کمتر فرصت می‌کنم فیلم ببینم.

رضوی در توییتر نوشت:

"وزير محترم امور خارجه ، آقای ظریف در مصاحبه امروز خود با روزنامه جام‌جم ، پاسخی به شایعات مطروحه در خصوص ملاحظات آن وزارتخانه درباره فیلم لاتاری داده اند که مشخص میشود تمام شایعات ساخته و پرداخته ذهن مخالفان فیلم است که برای حاشیه سازی مطرح می‌شود."

سخنان ظریف خط بطلانی بود بر شایعات در مورد

انتهای پیام/

سخنان ظریف درباه‌ی لاتاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان ظریف خط بطلانی بود بر »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..