تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مبهم مدافع الهلال برای دیدار با استقلال

وضعیت مبهم مدافع الهلال برای دیدار با استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه هفته آینده، یک اسفند 1396، استقلال ایران میزبان الهلال عربستان است و هر 2 تیم تلاش می کنند تا با پیروزی در آن مسابقه، گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی بردارند.

الهلال در طول این فصل رقابت های لیگ عربستان، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی با هدایت رامون دیاز مصدومان زیادی دارد و حالا خبر می رسد، عبدالله عطیف، مدافع الهلال مصدوم شد و بازی با الشباب را از دست داد و وضعیت مبهمی برای دیدار با استقلال ایران دارد.

عطیف از سال 2013 به رئیس ها ( لقب الهلال ) پیوست و مدافع این تیم محسوب می شود. البته پیش از او، عمر خربین، سلمان الفرج و نواف العابد هم مصدوم شدند و احتمال اینکه این بازیکن بازی با شاگردان شفر  را از دست دهد، زیاد است.

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا و در پایان هفته نخست، هر 4 تیم یک امتیازی هستند اما با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) استقلال صدرنشین است و الریان در رده دوم قرار دارد.

دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان، سه شنبه، یک اسفند 1396، در عمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

عطیف دیدار با استقلال را از دست داد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مبهم مدافع الهلال برای دیدار با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..