تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی تا پیش از عید پرداخت می‌شود

طرح خدمات آموزشی معلمان قبل عید پرداخت می شودسید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رتبه بندی فرهنگیان گفت: مرحله اول طرح رتبه بندی فرهنگیان در سال 94 آغاز شد و مرحله دوم این طرح رتبه بندی هنوز اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه ما منتظر هستیم که  تکلیف لایحه قانون خدمات کشوری که به مجلس ارائه شد روشن و  وضعیت رتبه بندی فرهنگیان مشخص شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی گفت: یک مرحله از این پرداخت انجام شده و یک مرحله از آن باقی مانده که تا قبل از عید پرداخت می شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از پرداخت  مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی تا پیش از عید پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..