تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین نشست دبیران پدافند غیر عامل شهرداری های کشور

برگزاری اولین نشست دبیران پدافند غیر عامل شهرداری های کشور

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛نشست دبیران پدافند غیرعامل شهرداری های کشور با حضور  زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به همت معاونت امور شهری سازمان پدافند غیر عامل در سالن شهید آبشناسان سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد.

کریمی، معاون امور شهری ضمن خوش آمدگویی به حاضران هدف از این همایش را آشنایی نزدیکتر با همکاران سازمان پدافند غیر عامل در شهرداری ها و تببین اهداف و برنامه ها و جایگاه پدافند غیر عامل در شهرداری ها بیان کرد.

اولین سخنران این همایش علی اصغر زارعی، جانشین سازمان پدافند غیر عامل در سخنان خود به نقش سازمان پدافند غیر عامل و مسئولیت این سازمان در توجه به رعایت الزامات پدافند غیر عامل در زیر ساختهای شهری پرداخت.

وی با اشاره به رعایت مباحث دفاع غیر نظامی در بسیاری از کشورها اظهار داشت: برخی از کشورها که حتی سابقه تهاجم و حمله نظامی به آنها وجود ندارد اصول و الزامات پدافندی را در زیرساخت ها و تاسیسات کشورشان بکار گرفته اند.بنابراین لازم است توجه جدی تری به این موضوع در سازمانها و نهادها و از جمله شهرداری صورت گیرد.

برگزاری اولین نشست دبیران پدافند غیر عامل شهرداری های کشور

زارعی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات پدافند غیرعامل مربوط به زیرساخت ها و تاسیساتی است که از قبل بدون توجه به الزامات پدافندی ساخته شده اند و تصحیح آنها نیازمند صرف هزینه زیاد و در برخی موارد غیرقابل اجرا می باشد تاکید کرد: الزامات پدافند غیر عامل در مرحله طراحی و شروع پروژه ها مدنظر قرارگیرد. در این صورت علاوه بر کاهش هزینه ها، رعایت این الزامات باعث کاهش سرعت انجام پروژه ها نخواهد شد.

موفق رئیس پدافند غیر عامل سازمان شهرداری ها از دیگر سخنرانان این نشست بود که در سخنان خود ضمن تاکید مجدد در رعایت الزامات پدافند غیر عامل در طرح ها و پروژه ها به تشریح قوانین و نحوه تعامل و ارتباط مسئولین پدافند غیر عامل شهرداری ها با مجموعه شهرداری و سازمان شهرداری ها پرداخت.

برگزاری اولین نشست دبیران پدافند غیر عامل شهرداری های کشور

در پایان کریمی و کارشناسان معاونت امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل به تشریح شرح وظایف مسئولین پدافند غیر عامل شهرداری ها و نحوه انجام پروژه ها و انعقاد قراردادهای مربوط به حوزه پدافند غیرعامل پرداخته و به سوالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ گفتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین نشست دبیران پدافند غیر عامل شهرداری های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..