تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سئو» تعیین کننده‌ی موفقیت یا شکست کسب‌وکار شماست

سایت های ویکی، سایت هایی مقاله محور هستند که در آن کاربران تایید شده با کمک یکدیگر به درج مقالات و یا ویرایش آنها می پردازند، اساس محتوای این سایت ها مطالب و مقالات علمی است که این مقالات نیز باید معتبر بوده و توسط مدیران سایت مورد نظر یا کاربران مسئول بررسی و تایید گردند. اینگونه سایت ها که معروفترین آن ویکی پدیا است اهمیت بالای نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند چرا که اساسا مورد توجه کاربران زیادی هستند. در کشور ما کاربران فقط با سایت ویکی پدیا آشنا هستند اما صدها سایت همانند ویکی پدیا وجود دارد که دارای هزاران مقاله معتبر و یا مطالب مفید هستند، برخی توسط استادان و دانشجویان دانشگاه ها راه اندازی و مدیریت می شوند. 

بهترین روش استفاده از این ابزار مفید درج لینک سایت در محتوای مقالات ثبت شده است تا هم در دید کاربران باشد و هم به گسترش لینک وب سایت و لینک سازی بیشتر کمک نماید. 

ویکی بک لینک، اصطلاحا نوعی بک لینک های دائمی است که در سایت های ویکی مقاله محور، مشابه ویکی پدیا ایجاد می شوند، اکثر سایت های ویکی، بک لینک ها را به صورت تنها نوفالو می پذیرند(ویکی پدیا نیز به همین صورت است) و در برخی هم امکان درج بک لینک ها به صورت دو فالوو وجود دارد.

درست است که بک لینک های نوفالو به طور مستقیم بر روی اتوریتی دامنه و سایت تاثیر نمی گذارند اما سئو و میزان اعتبار سایت را بهبود می بخشند لازم به ذکر است که در تهیه بک لینک برای وب سایت نباید تنها بک لینک های دوفالوو تهیه کرد چرا که از نظر سئو امتیاز منفی به حساب می آید و باید همیشه در کنار بک لینک های دوفالوو از بک لینک های نوفالوو نیز استفاده نمود. نباید فراموش کرد که داشتن تعداد زیاد بک لینک های دو فالوو بدون ترکیب با بک لینک های نوفالوو گوگل را به فعالیت وب سایت مشکوک می کند.(گوگل اعلام کرده که در حال کاهش تاثیر بک لینک های دوفالوو بر رتبه وب سایت است)، بک لینک های ویکی هنوز هم در صنعت سئو  بیشتر مورد احترام هستند. به این دلیل که گوگل وزن لینک های ویکی را سنگین می کند، در حالیکه آنها نوفالوو هستند.

ویکی بک لینک یکی از بهترین نوع این بک لینک هاست که می تواند تنوع زیادی از کلمات کلیدی را در قالب یک پکیج در خود جای دهد و همچنین برای وب سایت هایی که گستره فعالیت آنها زیاد است نیز مفید باشد. در این روش لینک مورد نظر به صورت anchor با کلمه کلیدی مورد نظر در محتوای مقاله تایید شده که 90 درصد آنها به زبان انگلیسی هستند قرار می گیرد که یکی از خوبی های آن امکان درج دو یا سه کلمه کلیدی در محتوای هر مقاله است.

یکی از مزیت های دیگر بک لینک های ویکی این است که کوچکترین بسته بک لینک های ویکی(مثلا صدتایی) شامل صدها لینک دهنده است (در هر مقاله دو یا سه کلمه کلیدی درج می شود) که هر کدام از دامنه های مختلف میزبانی شده در آدرس های IP مختلف می آیند که می توانند تنوعی از کلمات کلیدی را برای وب سایت شما فراهم آورند.

 

لازم به ذکر است تهیه ویکی بک لینک نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد از این رو تیم ما همانند گذشته با تجربه بالا و بررسی های فراوان این پکیج را برای ارائه این خدمت مهم به کاربران عزیز و وبمستران هوشمند آماده و ارائه کرده است.

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

لینک ها به صورت نو فالو می باشند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سئو» تعیین کننده‌ی موفقیت یا شکست کسب‌وکار شماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..