تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایش دیدنی رنجرور پلاگین هیبرید در کوهستان تیانمن چین

تیم تبلیغاتی لندرور با نمایش عملکرد رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید در راه‌پله‌ی معروف کوهستان تیانمن چین، بار دیگر توانایی‌های یک شاسی‌بلند انگلیسی را یادآوری کرد.

بارها قدرت خارق‌العاده‌ی شاسی‌بلندهای لندرور در ویدئو کلیپ‌های تبلیغاتی یا مستندهای خودرویی معروف مانند تاپ گیر و گرند تور دیده‌ایم. در آخرین قسمت از سری فیلم‌های جذاب این خودروساز بریتانیایی، رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید به چین و کوهستان مشهور تیانمن (Tianmen) رفته است.

رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید / Range Rover Sport PHEV

مأموریت رنجرور شامل استارت از پایین جاده‌ی زیبای این کوهستان می‌شود که در مجموع ۹۹ پیچ دارد و پس از طی کردن مسیری حدود ۱۱ کیلومتر، به دروازه‌ی بهشت می‌رسد. برای رسیدن به نقطه‌ی پایان، شاسی‌بلند بریتانیایی با رانندگی هو-پین تانگ (راننده‌ی مسابقه‌ای تیم پاناسونیک جگوار و برنده‌ی رقابت‌های لمانز) باید از ۹۹۹ پله با شیب ۴۵ درجه عبور کند. تانگ گفت:

من تجربه‌ی رانندگی در مسابقات فرمول E، فرمول یک و پیروزی در رقابت‌های ۲۴ ساعته‌ی لمانز را داشته‌ام، ولی این چالش یکی از سخت‌ترین تجربه‌های رانندگی من است.

رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید / Range Rover Sport PHEV

مقامات جگوار لندرور سال گذشته اعلام کردند که از سال ۲۰۲۰، تمام محصولات این شرکت، نسخه‌ی برقی خواهند داشت. رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید، اولین نمونه از این برنامه‌ی بلندمدت است. این محصول، با استفاده از پیشرانه‌ی بنزینی ۲ لیتری از سری اینگنیوم (Ingenium) و یک موتور الکتریکی، در مجموع ۳۹۸ اسب بخار تولید می‌کند. این شاسی‌بلند جذاب، در حالت تمام برقی تا ۵۰ کیلومتر مسافت طی می‌کند.

بر اساس گفته‌ی مقامات لندرور، رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید در این آزمایش دیدنی از هر دو پیشرانه استفاده کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایش دیدنی رنجرور پلاگین هیبرید در کوهستان تیانمن چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..