تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشگذرانی جنون‌آمیز چند جوان در شب +فیلم

خوشگذرانی شبانه چند جوان به طرزی جنون آمیز+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پس از انتشار ویدئویی در صفحات اجتماعی، چند جوان توسط ماموران پلیس دستگیر شدند. این جوانان که شبانه با موتورهای خود در حال ویراژ دادن در خیابان‌ها و ایجاد وحشت میان مردم بودند، تابلویی را به سرقت بردند و با سرعت بسیار زیاد ،مسافت طولانی آن را با خود روی زمین کشیدند.

شاهدان این ماجرا که از حرکات عجیب این موتور سوارها بسیار شاکی بودند پس از گذشت مدتی خبر بازداشت و مواخذه آنها  توسط پلیس، به گوش‌شان رسید.

انتهای پیام/

اقدام جنون آمیز چند جوان برای خوشگذرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشگذرانی جنون‌آمیز چند جوان در شب +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..