تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه‌ای که متهم خود را در دادگاه به آتش کشید! +فیلم

لحظه‌ای که متهم خود را در دادگاه به آتش کشید! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد هندی که که قرار بود پای میز محاکمه برود با آگاهی از این موضوع که دختری آماده شهادت علیه اوست تصمیمی دیوانه‌وار گرفت.

این متهم که تحمل عواقب احتمالی پس از اظهارت دختر جوان را نداشت، لباسش را آغشته به بنزین کرد. در این لحظه وی با اقدامی جنون‌آمیز همه را شوکه کرد، او مقابل چشمان حضار در سالن انتظار خود را به آتش کشید که جزئیات این حادثه را در ویدئوی زیر خواهید دید.

 انتهای پیام/

اقدام هولناک متهم لحظاتی قبل از محاکمه در دادگاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه‌ای که متهم خود را در دادگاه به آتش کشید! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..