تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطاء تسهيلات يک روزه با نرخ 10 درصد در موسسه اعتباري ثامن

موسسه اعتباري ثامن در راستاي مشتري مداري و به پاس اعتماد مشتريان گرانقدر نسبت به راه اندازي طرح تسهيلاتي اميد 2 در سطح شبکه اقدام نموده است.

به گزارش شمانیوز: اعطاي اين تسهيلات مستلزم افتتاح حساب سپرده سرمايه گذاري بلند مدت يک ساله با حداقل 10 ميليون ريال مي باشد .

اعطاي تسهيلات با نرخ 10% و همچنين دريافت سود علي الحساب بابت سپرده مفتوحي مشتري ، عامل جذابيت و انحصاري بودن اين طرح به شمار مي رود .

لازم به ذکر است  سود علي الحساب به مشتريان اين طرح مطابق با نرخ تمامي سپرده هاي بلند مدت در شبکه هاي بانکي معادل (15%) محاسبه مي گردد و تسهيلات مذکور معادل 70 درصد مبلغ سپرده گذاري توسط مشتري بوده و مدت بازپرداخت آن حداکثر 36 ماه مي باشد .

گفتني است کليه مشتريان موسسه و هموطنان گرامي مي توانند با در اختيار داشتن مدارک لازم ، پس از مراجعه به کليه شعب نسبت به ارائه و درخواست دريافت تسهيلات  اقدام نمايند.

منبع: روابط عمومی موسسه ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطاء تسهيلات يک روزه با نرخ 10 درصد در موسسه اعتباري ثامن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..