تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌شماره ۰۹۰۵ به پیش‌شماره‌های ایرانسل افزوده شد

پیش‌شماره ۰۹۰۵ به پیش‌شماره‌های ایرانسل افزوده شد

فناوری اطلاعات > ارتباطات - پیش‌شماره جدید 0905 در فهرست سرشماره‌های ایرانسل قرار گرفت. پیش از این سرشماره‌های 0935 تا 0939، 0901 تا 0903 و 0933 به ایرانسل اختصاص داشت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیش‌شماره 0905 به شماره‌های اعتباری جدید ایرانسل اختصاص پیدا کرده است.

مشترکان می‌توانند شماره مدنظر خود را از بین هر کدام این سرشماره‌ها از مراکز فروش یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir تهیه کنند.

شبکه ایرانسل در بیش از 380 شهر پوشش نسل 4.5 (LTE Advanced/4G+) خود را گسترش داده است، این آمار برای پوشش 4G ایرانسل برابر با 3064 و برای پوشش نسل سوم یا 3G برابر با 3984 منطقه، اعم از شهر، دهستان و جاده اعلام شده است. ایرانسل همچنین در بیش از 140 منطقه پوشش اینترنت ثابت یا TD-LTE را گسترش داده و با 49 کشور رومینگ 4G دارد.

ایرانسل طبق آخرین خبر اعلام شده بیش از 49 میلیون مشترک فعال دارد و وزرای ارتباطات دولت یازدهم و دوازدهم  عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور  را به این اپراتور ارتباطی کشور داده‌اند.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌شماره ۰۹۰۵ به پیش‌شماره‌های ایرانسل افزوده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..