تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی احتیاطی راننده حین پارک خودرو کار دستش داد +فیلم

بی احتیاطی راننده حین پارک خودرو کار دستش داد + فیلم///////////////////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط یک خودرو از طبقه دوم پارکینگی در منطقه "چانگدونگ" چین  را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که این خودرو ناگهان با عبور از دیوار پارکینگ در طبقه دوم به پایین سقوط می کند.

 گفته می شود در لحظه وقوع حادثه راننده قصد داشت کابل USB خود را از کف خودرو بردارد که تصادفا پایش را بر روی پدال گاز فشار داد. خودرو پس از فرود روی زمین واژگون شد.

 راننده و مسافر  توسط ماموران انتظامات پارکینگ و چند راننده دیگر از داخل خودرو بیرون کشیده شدند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و راننده خودرو به همراه یک مسافر از این حادثه جان سالم بدر بردند.

 انتهای پیام/

سقوط ناگهانی خودرو از طبقه دوم پارکینگ!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی احتیاطی راننده حین پارک خودرو کار دستش داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..