تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادغام هلدینگ‌های پتروشیمی وزارت رفاه با سهم ۲۵ درصدی شستا

مرتضی لطفی با تشریح جزئیات طرح ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی گفت: کلیات این طرح به تصویب رسیده و رایزنی‌هایی با برخی شرکت‌ها انجام شده است.

مدیرعامل شستا ضمن اعلام سهم۲۵درصدی شستا در سهام پتروشیمی، از ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت رفاه خبر داد.

به گزارش شما نیوز و به نقل از ایسنا، مرتضی لطفی با تشریح جزئیات طرح ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی گفت: کلیات این طرح به تصویب رسیده و رایزنی‌هایی با برخی شرکت‌ها انجام شده است.

وی افزود: صندوق های وابسته به وزارت کار از جمله صندوق‌های بازنشستگی، بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی و شستا همگی به صورت متفرقه در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه گذاری و فعالیت دارند. البته همه این شرکت‌ها و هلدینگ‌ها مستقل هستند و بیشترین سهم مربوط به شستا است که شامل 25 درصد سهام پتروشیمی می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در همین راستا مذاکراتی انجام شده تا همه این فعالیت‌ها ارزش گذاری و بعد از ارزشگذاری ادغام شوند، افزود: این ادغام باید به گونه‌ای باشد که هر صندوق و سازمانی به تناسب ارزش دارایی که می آورد، سهامدار شود.

لطفی ادامه داد: به این ترتیب یک هلدینگ بزرگ خواهیم داشت و در فروش صادراتی دامپینگ نمی‌کنیم و هلدینگ در تامین مواد اولیه متمرکز می‌شود. این امر منجر به ایجاد ارزش افزوده می‌شود. مضافا اینکه گسترش کشورهای در حال توسعه متاثر از ایجاد شرکت‌های بزرگ و متمرکز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادغام هلدینگ‌های پتروشیمی وزارت رفاه با سهم ۲۵ درصدی شستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..