تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزند عامل برداشت از حساب بانکی مادر بود

فرزند عامل برداشت از حساب بانکی مادر بودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسن کوره‌بلاغی در تشریح این خبر بیان کرد: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار ریال به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار این پلییس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی مشخص گردید که برداشت‌ها از طریق یک شماره همراه به صورت اینترنتی صورت گرفته است.

سرهنگ کوره‌بلاغی ادامه داد: در جریان رسیدگی به پرونده با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص متهم پرونده شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.

وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده از متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده و اعلام داشت که شاکی مادر بنده بوده به دلیل نیاز مالی که داشتم از اعتماد مادر خود سوء‌استفاده نموده و اقدام به برداشت مبلغ فوق به صورت خرید اینترنتی نمودم.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت‌های بانکی را رعایت نموده و به هیچ‌وجه اطلاعات کارت‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و جهت اطلاع از تراکنش‌های بانکی خود، سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را فعال نموده تا بتوانید در اسرع وقت اقدامات مناسب را انجام دهید.

به گفته وی تغییر دوره‌ای رمز اول و دوم بانکی یک ضرورت است که شهروندان نباید آن را فراموش کنند.

سرهنگ کوره‌بلاغی در پایان گفت: شهروندان محترم می‌توانند از طریق سایت فتا قسمت ارتباطات مردمی مشکلات خود در خصوص فضای مجازی را با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزند عامل برداشت از حساب بانکی مادر بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..