تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید نوکیا 9 فاش شد

بنظر می‌رسد نمونه‌های اولیه گوشی هوشمند جدید شرکت اچ ام دی گلوبال Nokia 9 در مرحله تست رابط‌کاربری قرار دارند. از این رو به تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی فاش شده است.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال مالک جدید برند نوکیا با معرفی اسمارت‌فون‌های جدید این برند در پی به دست آوردن بازاری است که زمانی نوکیا در آن یکه تازی می‌کرد. بتازگی یکی از کاربران اینترنت در جاکارتا تصاویری را منتسب به گوشی
 نوکیا ۹ منتشر کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

در گذشته نیز شایعه شده بود که نوکیا 9 به دوربین دوگانه و طراحی بدون لبه مجهز می‌شود.در تصاویر جدید شما می‌توانید دوربین‌های دوگانه عمودی را در قسمت پشتی دستگاه و فلش LED در کنار آن را مطابق با طراحی که در تصاویر فاش شده قبل شاهدش بودیم ببینید. در قسمت جلو یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی OLED با نسبت ابعاد ۱۸: ۹ مطابق شایعاتی که از گذشته وجود دارد به نوعی در تصاویر مشخص است.

همچنین گفته شده که این تصاویر ممکن است مربوط به نوکیا 7 پلاس باشد که دارای طراحی و مشخصات مشابه است. در هر صورت، ما امیدواریم که HMD در رویداد MWC وعده‌های داده شده را عملی کند.

همان‌طور که می‌دانید، برند نوکیا اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی توسط شرکت HMD Global به جمع تولیدکنندگان گوشی هوشمند بازگشت. این شرکت گوشی‌های نوکیا ۶ و پس از آن گوشی‌های نوکیا ۳ و نوکیا ۵ و در نیمه دوم سال نیز نوکیا ۸، نوکیا ۷ و مدل پایین رده‌ی نوکیا ۲ را روانه بازار کرد. به نظر می‌رسد نوکیا ۹ می‌تواند به‌عنوان پرچمدار محصولات این شرکت، سال موفق و پرکاری برای برند پرآوازه نوکیا رقم بزند.

هر چند تصاویر لو رفته کیفیت بالایی ندارند اما در ادامه میتوانید آنها را در سایز اصلی ببینید:

نوکیا ۹نوکیا ۹نوکیا ۹



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید نوکیا 9 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..