تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست کنایه‌آمیز قهرمان کشتی جهان به هوای آلوده اهواز

سعید عبدولیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حال و هوای اهواز چندی است که گرد و خاکی است و نفس شهر را تنگ کرده است. هوا آنقدر آلوده است که دیگر از شرایط هشدار هم رد شده و سلامت هموطنان اهوازی را به مخاطره انداخته است.

تاکنون واکنش‌ها و انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد دولت درخصوص چاره اندیشی برای حل معضل آلودگی هوای اهواز صورت گرفته است. سعید عبدولی قهرمان کشتی جهان نیز با انتشار عکس و پستی کنایه‌آمیز به هوای خاکی و آلوده خوزستان واکنش نشان داد. 

عبدولی در پستی کنایه‌آمیز در اینستاگرام خود نوشت: " ما مردم خوزستان هم خونگرمیم هم خیلی خاکی " 

پست کنایه‌آمیز قهرمان کشتی جهان به هوای آلوده اهواز 

انتهای پیام/

واکنش اینستاگرامی سعید عبدولی به هوای آلوده خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست کنایه‌آمیز قهرمان کشتی جهان به هوای آلوده اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..