تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فالوورهای توییتر نتانیاهو فیک از آب درآمد

فالوورهای توییتر نتانیاهو فیک از آب درآمدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب سایت www.twitteraudit.com مدعی است می‌تواند با روش‌هایی، درصد فاوورهای تقلبی نسبت به کل فالوورهای حساب‌های افراد مختلف در توییتر محاسبه‌ کند.

با مراجعه به این وب سایت می‌توان دریافت که فقط 68 درصد فالوورهای حساب توییتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی واقعی است و بقیه‌ی آن تقلبی می‌باشد.

نتانیاهو حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار فالوور دارد که پس از گال گادوت بازیگر مشهور رژیم صهیونیستی، بیشترین تعداد فالوور در این رژیم است. آن طور که www.twitteraudit.com گزارش می‌دهد، از این تعداد فالوور، حدود هشتصد و پنجاه و پنج هزار واقعی و بقیه تقلبی هستند.

فالوورهای توییتر نتانیاهو فیک از آب درآمد

در سراسر دنیا شرکت‌های زیادی است که فالوور، کانت و لایک برای توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب را می‌فروشند و در عرض چند دقیقه با پرداخت مبلغی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

آن طور که یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی نوشته است، این تجارت در این رژیم بسیار رونق دارد. بازیگران، مدل ها، روزنامه نگاران و دیگر شخصیت های برجسته و همچنین دخترانی که می خواهند ستاره های شبکه‌های اجتماعی باشند، از مشتریان اصلی این تجارت در این رژیم هستند.

انتهای پیام/

فیک بودن فالوورهای نتانیاهو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فالوورهای توییتر نتانیاهو فیک از آب درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..