تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سطح آب‌های دریاها با سرعت در حال افزایش است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تا سال ۲۱۰۰ سطح آب دریاها ۶۵ سانتی متر افزایش یافته  این مقدار ۲ برابر بیش از پیش بینی‌های قبلی است. ذوب شدن یخ‌ها در گرین لند و قطب جنوب دلیل اصلی این روند است؛ بنابراین نقاطی مانند جنوب فلوریدا، بنگلادش، شانگ‌های و بخش‌هایی از واشنگتن در معرض این خطر هستند.

این تحقیق توسط گروهی از محققان آمریکایی از جمله دانشمندان دانشگاه کلورادو انجام شده است. برای این منظور تصاویر ماهواره‌ای ۲۵ سال گذشته بررسی شدند تا با توجه به مدل‌های فعلی تغییرات آب وهوایی میزان افزایش سطح آب دریا پیش بینی شود.

این تحقیق نشان داد از ۱۹۹۳ میلادی تاکنون سطح آب اقیانوس‌ها سالانه سه میلیمتر افزایش یافته است. اگر افزایش سطح آب دریا با همین روند ادامه یابد، تا پایان قرن به ۶۵ سانتی متر می‌رسد. 

منبع:مهر

 انتهای پیام/

سطح آب دریاها تا ۶۵سانتیمتر افزایش یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سطح آب‌های دریاها با سرعت در حال افزایش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..