تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در حال تجاری‌سازی پنل‌ Micro LED است

سامسونگ قصد دارد طی همکاری با یک شرکت چینی تکنولوژی، پنل میکرو ال ای دی را برای استفاده در محصولات آینده خود تجاری‌سازی کند.

سامسونگ در تلاش برای تجاری‌سازی پنل‌‌ MicroLED با همکاری یک شرکت چینی است. به گزارش ای‌تی نیوز به نقل از منابع مختلف نزدیک به شرکت، گفته می‌شود که غول تکنولوژی سئول اخیرا قراردادی با شرکت Sanan Optoelectronics (تولید‌کننده تراشه‌ی LED) امضا کرده است که طبق آن، این شرکت تکنولوژی‌ خود را برای سه سال آینده در اختیار سامسونگ قرار می‌دهد. سامسونگ مبلغ ۱۷ میلیون دلار پرداخت کرده است؛ اما ارزش کامل این معامله هنوز مشخص نیست. سامسونگ در ابتدای ماه ژانویه، اولین محصول دارای پنل MicroLED خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد؛ این محصول با نام The Wall معرفی شد.

مقاله‌ی مرتبط:

معامله با شرکت Sanan Optoelectronics به‌منظور سرعت بخشیدن به جاه‌طلبی‌ رو به رشد سامسونگ در بخش MicroLED و استفاده از تکنولوژی کشور چین است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تعدادی از تولیدکننده‌های اصلی تجهیزات در خاور دور، در حال برنامه‌ریزی برای شروع تجاری‌سازی MicroLED در اوایل سال جاری هستند. استفاده از این تکنولوژی در گوشی‌های هوشمند تقریبا آزمایشی است؛ ولی این نوع پنل‌ می‌تواند برای سازندگان به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای پنل‌های امولد باشد. این تکنولوژی پتانسیل بالایی برای استفاده در تولید تلویزیون دارد؛ اما انتظار نمی‌رود که تا چند سال آینده به‌صورت گسترده در این نوع محصولات استفاده شود.

 MicroLED از دیود‌های نور میکروسکوپی متعددی استفاده می‌کند تا هر پیکسل را بیشتر و بهتر از پنل اولد روشن کند و اما راه‌ حل ماژول‌های اولد برای روشنایی بیشتر و کنتراست بهتر، استفاده از مواد غیرآلی است.

بسیاری از ناظران این صنعت معتقدند در حال حاضر هزینه تولید پنل‌ میکرو ال‌ای‌دی کمتر از پنل‌ اولد نیست، ولی تجاری‌سازی آن می‌تواند در آینده مقرون‌به‌صرفه باشد. معامله سامسونگ با Sanan Optoelectronics یک گام دیگر در برنامه‌ی تنوعب‌خشی بلندمدت این شرکت است و نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال رشد و استفاده از تکنولوژی‌های جدید است که می‌تواند جوابگوی تقاضای جهانی در سال‌های آینده باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در حال تجاری‌سازی پنل‌ Micro LED است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..