تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکته جالبی که سعید قاسمی در سرپل ذهاب با آن مواجه شد +فیلم

وقتی درب ورود به راه پله های اضطراری در زلزله قفل باشد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاج سعید قاسمی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و از راویان دفاع مقدس است که با روشنگری‌های خود در میدان جنگ نرم مجاهدت می‌کند.

وی در زلزله‌های اخیر سر پل ذهاب و کوئیک مثل همیشه وارد میدان شد و به دور از سروصداهای رسانه‌ای و در سکوت به کمک مردم آسیب‌دیده پرداخت. او در امداد به آسیب‌دیدگان  و همچنین احداث مسکن برای آنان در طول این سه ماه به طور مداوم مشغول کار بود.

سعید قاسمی با انتشار پستی در حساب توییتری خود، فیلمی به اشتراک گذاشت. آنگونه که در فیلم دیده می‌شود در ورود به راه پله‌های اضطراری در ساختمان جهاد کشاورزی شهر سر پل ذهاب از پشت قفل شده بود؛ نکته‌ای که برای قاسمی بسیار جالب توجه بود.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اتفاق عجیبی که سعید قاسمی در مناطق زلزله‌زده با آن مواجه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکته جالبی که سعید قاسمی در سرپل ذهاب با آن مواجه شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..