تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکر جدید انگلیس با فضاسازی علیه ایران

وزیر دفاع انگلیس مدعی شد: شاهد افزایش چالش‌ها از سوی ایران، روسیه و چین هستیم.

به گزارش شمانیوز: گاوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس در گفت‌وگو با یک نشریه استرالیایی گفت که یک ناو جنگی بریتانیایی قرار است ماه آینده (میلادی) از استرالیا به سمت دریای چین جنوبی حرکت کند تا از حقوق آزادی دریانوردی بهره‌مند شویم.

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد: ما باید اطمینان حاصل کنیم که با هر نیت خصمانه‌ای مقابله می‌شود و ما شاهد افزایش چالش‌ها نه تنها از سوی چین بلکه از سوی روسیه و ایران هستیم. ما باید به طور کامل اطمینان یابیم که اقدامات امنیتی‌مان و زیربنای ملی‌مان محاظت می‌شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکر جدید انگلیس با فضاسازی علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..