تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 شاخص بورس صعودی شدند

در داد و ستدهای روز دوشنبه بورس تهران شاخص کل بورس 142 واحد رشد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در معاملات روز جاری شاخص کل بورس 142 واحد رشد کرد و به رقم 97 هزار و 924 رسید.

در معاملات امروز سرمایه گذاران بورس تهران بیش از 819 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و 535 میلیارد ریال بود و در 66 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

امروز شاخص کل بورس با رشد 142 واحدی به رقم 97 هزار و 924 رسید. نمادهای سایپا، ملی مس، ایران خودرو ، گسترش نفت و گاز پارسیان و پارس خودرو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص باعث رشد این متغیر شدند. این در حالی بود که دو نماد پتروشیمی جم و ارتباطات سیار ایران با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

شاخص بازار اول نیز امروز 215 واحد صعودی شد اما شاخص بازار دوم 300 واحد افت کرد.

در بازار امروز گروه های خودرو، شیمیایی و فرآورده های نفتی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری رنا، سایپا، مدیریت صنعت شوینده بهشهر، سایپا دیزل، محورسازان ایران خودرو و پتروشیمی آبادان بود.

در مقابل نمادهای گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، الکتریک خودرو شرق، آبسال، درخشان تهران، تایدواتر خاورمیانه، لعابیران و شیشه و گاز با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید سهام مدیریت صنعت شوینده بهشهر، اوراق صکوک سایپا، سهام سایپا دیزل، سهام زامیاد، اوراق مشارکت شهرداری تهران و اوراق مشارکت شهرداری شیراز بیشترین تقاضا و طولانی ترین صف های خرید را ثبت کردند.

در مقابل گروهی از سرمایه گذاران برای خروج از نمادهای اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، اوراق مشارکت شهرداری مشهد و اوراق مشارکت شهرداری تهران بیشترین عرضه ها را ثبت کردند. این نمادها سنگین ترین صف های فروش را داشتند.

در پایان معاملات امروز حق تقدم لیزینگ رایان سایپا با معامله 109 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق مشارکت ملی نفت ایران با معامله 164 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 شاخص بورس صعودی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..