تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقارنسب: تیم‌های ایرانی در آسیا وارد جنگ روانی می‌شوند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفتگو با رادیو پیرامون مشکلات نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در دنیا و به ویژه در آسیا تنها معادلات ورزشی نتایج فوتبال را رقم نمی زنند. عوامل و انرژی هایی خارج از زمین فوتبال در این مسئله دخیل هستند. از همه مهم تر جنگ روانی ایجاد می کنند که انرژی خیلی از تیم های ایرانی را بگیرند. ضمن آن که تیم های ایرانی باید هزینه های مضاعفی برای رفت و آمد انجام دهند.

او ادامه داد: امیدوارم دیپلماسی ورزشی کشور توانمندتر شود و از ظرفیت وزارت امور خارجه و کمیته ملی المپیک کمک گرفته شود تا در زمان مناسب اثرات لازم را بگذارد و دفاع مناسبی داشته باشد. هویت و توانمندی اجرایی فوتبال را در عرصه بازی ها حداقل آسیایی نشان دهند.

ذوالفقارنسب درخصوص لزوم حمایت از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بیان کرد: لیگ ما یکی دو سالی است که عملکرد نسبتا خوبی دارد. در مجموع برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید به ۴ تیم منتخب نگاه ویژه ای شود. لازم است امکاناتی هم مانند تیم های دیگر آسیایی در اختیار این تیم ها قرار بگیرد و در فضای جنگ روانی رها نشوند. در غیر این صورت نمی توانیم با حریفانی که از امکانات خیلی خوبی برخوردارند، رقابت برابری داشته باشیم.

او در مورد نقش مدیریت حرفه ای در بخش قهرمانی اظهار کرد: تنها گردش مالی و تزریق بودجه مهم نیست. انتخاب ها و تفکرات مدیریتی نیز خیلی مهم است. مدیریت ورزش در حال حاضر کاملا تخصصی نیست. بخش اعظمی از مدیریت ورزش دولتی است که متاسفانه با عرصه های ورزشی حرفه ای نا آشناست فریب می خورد.

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقارنسب درباره فوتبال ایران در آسیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقارنسب: تیم‌های ایرانی در آسیا وارد جنگ روانی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..