تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوروزی نژاد:سال آینده در بوندس لیگا بازی می کنم

نوروزی نژاد :سال آینده در بوندس لیگا بازی می کنم / شرمنده مردم شدیمپوریا نوروزی نژاد بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان که این روز ها به عنوان ل‍‍ژیونر در خارج از ایران بازی می کند در گفت و گو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره وضعیت این روز و تیم باشگاهی اش گفت: در تیم شافهازن سوئیس هستم و همچنان 4 ماه از قراردادم با این باشگاه باقی مانده است.

او افزود: در جلسه ای که با باشگاه داشتم پیشنهاد هایم از بوندس لیگای آلمان را بررسی کردیم تا ببنیم کدام هدف برای آینده هندبال من بهتر است البته مسئولان این باشگاه خواهان ادامه فعالیتم در این کشور هستند اما با توجه به بررسی شرایط تصمیم گرفتم به بوندس لیگا برگردم و به همین دلیل قرادادم با تیم گرنشباخ آلمان را برای سال آینده امضا کردم. 

ملی پوش هندبال کشورمان درباره نتیجه کسب شده توسط تیم ملی هندبال در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: متاسفانه نتیجه ای که مورد انتظار بود به دست نیامد و بنده شاهد این مسئله بودم که فدراسیون ، بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت تیم ملی چیزی کم نگذاشتند و هر چه در توان داشتند را به کار بردند با این حال نکته اساسی و مهم در این میان آن است که ما زمان کافی برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در این رقابت ها نداشتیم و  بازیکنان ما درگیر لیگ های اروپایشان بودند همچنین از طرف دیگر  بیشتر تیم های آسیایی با سرمربیان مطرح خود در حال برگزاری اردو های بلند مدت بودند و برنامه های زیادی را تنظیم کرده بودند.

او ادامه داد : متاسفانه ما شرایط آن را نداشتیم که اردوی بلند مدت برگزار کنیم زیرا بیشتر بازیکنان ما لژیونر بودند و همین مسئله کار را برای فدراسیون سخت کرده بود. با این حال می توانم بگویم در همان مدت زمان کمی که وجود داشت فدراسیون اردو های خوبی برگزار کرد و با برنامه ریزی توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم با این حال این نتیجه به دست آمده نتیجه مورد انتظار نبود و ما شرمنده مردم شدیم.

نوروزی نژاد در ادامه بیانکرد: خوشبختانه فدراسیون به سمتی حرکت می کند که ما در آینده شاهد این گونه مسائل نباشیم  و امیدوارم شرایط خوبی به وجود بیاید.

او درباره شرایط "ماچک" عنوان کرد: درباره سرمربی تیم ملی صحبتی ندارم  زیرا من بازیکن هستم و فداسیون باید در این خصوص نظر بدهد.

لژیونر هندبال کشورمان در پایان و درباره علیرضا رحیمی و فدراسیون هندبال گفت: همان طور که ماشاهد بودیم رحیمی تلاش های زیادی برای موفقیت تیم ملی انجام داد و حمایت ها فوق العاده ای از این رشته داشت. خوشبختانه ما شاهد بودیم که جامعه هندبال برای این که تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد همدلی خوبی داشت. درست است که نتوانستیم نتیجه مورد انتظار را کسب کنیم اما تصور می کنم در آینده با برنامه ریزی مناسب و استفاده از تجربه های رحیمی به جایگاه خوبی برسیم.

انتهای پیام / 

اظهارات لژیونر هندبال درباره تیم ملی هندبال 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوروزی نژاد:سال آینده در بوندس لیگا بازی می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..