تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تهیه‌کننده سینما به اختصاص جشنواره‌ای جداگانه برای فیلم اولی‌ها

برگزاری جشنواره ای مستقل برای فیلم اولی ها خوب استسیدجمال ساداتیان تهیه کننده سینما درباره برگزاری جشنواره ای مستقل برای فیلم اولی ها در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم اتفاق خوبی است، چون فیلم اولی ها ذوق و شوق ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود را دارند و به همان نسبت شوق و ذوق دیده شدن دارند. پس اگر جشنواره ای با چارچوب استاندارد و به درستی برگزار شود، بهترین مکان برای مانور و دیده شدن آنها خواهد بود.

وی افزود: وقتی که قرار است فیلم اولی ها در سینمای ما با پیشکسوت ها رقابت کنند، عقب خواهند افتاد و اذیت می شوند؛ البته این بدین معنی نیست که پیشکسوت های ما مانع پیشرفت و بهتر دیده شدن فیلم اولی های مستعد هستند، بلکه سینمای ما به استاندارد و صنعتی شدن واقعی نرسیده است.

وی ادامه داد: از سویی این صحبت ها لزوما درباره همه فیلم اولی ها نیست؛ چون در همین شرایط، تعداد اندکی هستند که با پیشکسوت ها و فیلم چندمی ها رقابت می کنند و حتی موفق هم می شوند.

 این تهیه کننده عنوان کرد: پس تا زمانی که سینمای ما به قد و قواره استاندارد لازم نرسیده، رقابت فیلم اولی ها با بقیه فیلمسازان به درستی پیش نمی رود و بهتر است جشنواره ای جداگانه برای آن ها برگزار شود.

ساداتیان اذعان داشت: البته فقط این اظهار نظر من نیست؛ بلکه بسیاری از فیلم اولی ها هم معتقدند در سینمای کنونی اگر جشنواره ای جداگانه داشته باشند اتفاق بهتری خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر یک تهیه کننده سینما درباره برگزاری جشنواره فیلم اولی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تهیه‌کننده سینما به اختصاص جشنواره‌ای جداگانه برای فیلم اولی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..