تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت یک هفته ای نمایندگان به روحانی

محمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: در پی در خواست نمایندگان از هیات رئیسه مجلس در خصوص سوال از رئیس جمهور در زمینه ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز، این سوال روز گذشته به کمیسیون اقتصادی رسید و ما بر اساس آیین نامه داخلی مجلس موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: دیروز نامه در حضور نماینده رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی تدوین شد و ظرف یک هفته نماینده رئیس جمهور با نماینده سوال کنندگان در کمیسیون اقتصادی حضور پیدا خواهند کرد و گزارش این موضوع به صحن علنی مجلس ارائه می شود تا تصمیم گیری نهایی انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه اولین بار است که سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی مطرح می شود، اظهار داشت: به دلیل اصرار نمایندگان و همچنین شرایطی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد این سوال در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است.

پورابراهیمی ادامه داد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، روز گذشته نامه کمیسیون اقتصادی برای رئیس جمهور ارسال شد امروز هم با آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور هماهنگ کردیم و وی اعلام کرد که حتی زودتر از این می توانیم جلسه را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، ظرف یک هفته رئیس جمهور مکلف است نماینده خود را معرفی کند تا در کمیسیون حضور یابد؛ به دلیل اهمیت موضوع در لابلای جلسات بررسی لایحه بودجه جلسه کمیسیون اقتصادی برای بررسی سوال نمایندگان تشکیل خواهد شد و نتیجه سوالات نمایندگان در خصوص موسسات غیرمجاز و پاسخ های نماینده ویژه رئیس جمهور پس از نهایی شدن در کمیسیون اقتصادی به صحن علنی مجلس ارسال می شود تا تصمیم نهایی اخذ شود.

منبع: مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت یک هفته ای نمایندگان به روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..