تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیت فروشی بازی پرسپولیس - نسف قارشی در ورزشگاه آزادی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از باشگاه پرسپولیس، بلیت اولین بازی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا 2018 از ظهر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به فروش خواهد رسید.

بلیت‌های این مسابقه به قیمت‎های؛ 5 ، 10 ، 20 و 30 هزار تومان به ترتیب برای طبقه دوم، پشت دروازه، روبروی جایگاه و جایگاه به فروش خواهد رسید.

گفتنی است؛ بلیت این مسابقه در ابتدا برای طبقه دوم هم، ده هزار تومان بود اما با تصویب هیئت مدیره برای تمام هواداران به مبلغ 5 هزار تومان کاهش یافت.

انتهای پیام/

قیمت بلیت دیدار پرسپولیس مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیت فروشی بازی پرسپولیس - نسف قارشی در ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..