تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز هجوم ناگهانی غم و شادی در وجود انسان چیست؟ +فیلم

راز هجوم ناگهانی غم و شادی در وجود انسان چیست؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام فرحزاد در برنامه "سمت خدا" درباره ناراحتی های بدون علت و ناگهانی روایتی زیبا نقل می‌کند و می‌گوید: شخصی به امام صادق (ع) عرض کرد که آقا گاهی بی مقدمه موج غم و غصه مرا فرا می‌گیرد. این شخص همچنین به مواقعی اشاره کرد که بدون علت ناگهان احساس شادی به او دست می دهد، و ار امام  راز این حالات را پرسید.

امام صادق (ع) در پاسخ به او فرمودند: هنگامی که آرامش، شادی و نشاط تو را فرا می گیرد نشانه این است که فرشته های خداوند به تو نزدیک شده اند زیرا آنها انرژی مثبت به سوی انسان می فرستند.

حضرت همچنین در ادامه فرمایشات خود به زمانی اشاره کردند که انسان دچار غم و ناراحتی می شود و آن هنگامی است که فرشته ها از ما دور و شیاطین به ما نزدیک می شوند.

انتهای پیام/

تاثیر انرژی شیطان و فرشتگان بر انسان چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز هجوم ناگهانی غم و شادی در وجود انسان چیست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..