تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر هواوی پی 20 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی و بریدگی در بالای آن منتشر شد

تصویری جدید از یک گوشی مجهز به پنل اولد ساخت BOE، به طراحی احتمالی پرچم‎دار ۲۰۱۸ هواوی یعنی پی ۲۰ پلاس اشاره دارد.

تصویری به‌تازگی منتشر شده است که فبلت رده‌بالای هواوی پی ۲۰ پلاس را به نمایش می‎گذارد؛ البته این تصویر، فشرده شده است و به همین جهت در رابطه با صحت آن، شک و تردید داریم؛ ولی با شایعات گذشته در مورد جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هم‌خوانی دارد.

مقاله‌های مرتبط:

با توجه به این تصویر، عضو جدید سری گوشی‌های «پی» هواوی به نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع اولد مجهز خواهد شد که رزولوشن +WQHD دارد. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، ۱۸ به ۹ است؛ برخلاف شایعات گذشته، حاشیه‌ی بالای نمایشگر به‌طور کامل حذف نشده است. ضمن اینکه حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش باریک است و به همین جهت، امکان انتقال حسگر اثر انگشت به پنل جلوی گوشی وجود دارد؛ در حالی‌که پیش‌تر گفته می‌شد دو نمونه از پی ۲۰ پلاس در حال توسعه است و یک مدل به دکمه‌ی فیزیکی هوم مجهز خواهد بود.

با وجود عدم حذف حاشیه‌ی بالای صفحه‎نمایش، در بالای نمایشگر بریدگی وجود دارد؛ این در حالی است که میت ۱۰ پرو نیز حاشیه‌های بسیار باریکی در بالا و پایین نمایشگر خود دارد اما خبری از بریدگی در بالای پنل صفحه‌نمایش نیست. پیش‌تر اعلام شده بود پرچم‌داران ۲۰۱۸  سری «پی» هواوی  با طراحی مشابه آیفون ۱۰ اپل عرضه خواهند شد؛ به همین جهت، مدل کوچک‌تر یعنی پی ۲۰ نیز با بریدگی در بالای نمایشگر خود همراه شده است. 

هواوی پی 20 پلاس

در حال‌ حاضر مشخص نیست جانشین پی ۱۰ نیز به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد یا خیر؛ ولی ادعا می‌شود که این مدل به نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز شده است. هواوی، میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را نیز در نیمه دوم سال گذشته با حاشیه‌های باریک وارد بازار کرد؛ جانشین میت ۹ از نمایشگر IPS LCD استفاده می‌کند و تنها مدل «پرو» به صفحه‌نمایش از نوع اولد مجهز شده است. به همین جهت، هنوز چندان مطمئن نیستیم پرچم‌دار ۵.۷ اینچی جدید هواوی، نمایشگر اولد خواهد داشت یا به پنل IPS LCD مجهز خواهد شد.

علاوه‌بر پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو، مدل لایت نیز وارد بازار خواهد شد؛ این گوشی میان‌رده، نمایشگر ۵.۸ اینچی دارد و براساس شایعات با طراحی مشابه آیفون ۱۰ اپل ارائه می‌شود. ایوان بلس، مدعی شده است مدل‌های رده‌بالای سری پی ۲۰ با سه دوربین همراه شده‌اند؛ این در حالی است که  پی ۲۰ لایت از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود استفاده خواهد کرد.

گمان می‌رود دوربین اصلی پرچم‌داران جدید هواوی، از لنزهای ساخت لایکا استفاده کند؛ هنوز ترکیب سنسورها در این دوربین مشخص نشده است. ایوان بلس مدعی شده است جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، می‌توانند عکس‌های خیره‌کننده با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل به ثبت برسانند؛ ضمن اینکه دوربین اصلی از زوم هیبریدی ۵ برابری برخوردار است. با وجود اینکه بهبود دوربین اصلی در اولویت شرکت چینی بوده است، علاقه‌مندان به عکاسی سلفی فراموش نشده‌اند و به‌ نظر می‌رسد امکان ثبت عکس‌های سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با استفاده از پی ۲۰ وجود داشته باشد.

تراشه کرین ۹۷۰ با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده‎ی پرچم‌داران جدید هواوی خواهد بود. با وجود اینکه انتظارات از اعضای جدید سری «پی» بالا بوده است و به‌ نظر می‌رسد که شرکت چینی موفق به توسعه محصولاتی قدرت‌مند برای پرچم‌داران سازندگان دیگر در نیمه اول سال ۲۰۱۸ شده است، هواوی تصمیمی برای رقابت با سامسونگ ندارد و همین موضوع باعث شده است از معرفی پرچم‌داران پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس در نمایشگاه MWC 2018 خودداری کند. به‌جای این دو مدل، شرکت چینی به دنبال رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود در اواخر فوریه (اوایل اسفند) است و تصمیم دارد جانشین پی ۱۰ را در مراسم خبری در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) در پاریس، فرانسه رونمایی کند. عرضه رسمی پرچم‌داران ۲۰۱۸ هواوی احتمالاً در اوایل ماه می آغاز خواهد شد. 

باید اشاره کرد که در حال‌ حاضر نام تجاری نسل جدید پی ۱۰ مشخص نیست؛ برخی مدعی هستند به دنبال عرضه پی ۸، پی ۹ و پی ۱۰ در طی چند سال اخیر، هواوی گوشی پی ۱۱ را در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد. با این‌حال، نام تجاری پی ۲۰ مدتی پیش توسط شرکت چینی به ثبت رسید و همین موضوع، شک و تردید در مورد نام تجاری گوشی‌های جدید هواوی را افزایش می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر هواوی پی 20 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی و بریدگی در بالای آن منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..