تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا مردم ایران در انتخابات و راهپیمائی شرکت میکنند ؟! +فیلم

چرا مردم ایران در انتخابات و راهپیمائی شرکت میکنند ؟! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز 22 بهمن 96، جشن سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد و مردم از پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم این روز به دشمنان و استکبار جهانی نشان‌ دادند که همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند خواهند کرد. 

اما در این بین حواشی جالبی نیز به چشم می‌خورد، یکی از این حواشی تحلیل خنده دار رضا پهلوی است. وی در تحلیلی که اخیرا ارائه داده دلایلی جدید برای حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی مطرح می‌کند که پیش از یک تحلیل به داستانی طنزآمیز شباهت دارد.

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

تحلیل خنده دار رضا پهلوی از حضور مردم ایران در انتخابات و راهپیمائی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا مردم ایران در انتخابات و راهپیمائی شرکت میکنند ؟! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..