تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل کروم 68 همه سایت‌های HTTP را نشانه‌گذاری می‌کند

گوگل کروم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرورگر گوگل کروم به زودی هر سایتی که از رمز گذاری HTTPS استفاده نکند را برچسب‌گذاری می‌کند. از آغاز ژوئیه، با عرضه Chrome 68 این مرورگر همه سایت های HTTP  را با برچسب "not secure" نشان گذاری می کند و به وضوح آن را در نوار آدرس خود برجسته می کند.

در طول چند سال گذشته ، گوگل به شدت از استفاده از HTTPS حمایت کرده است تا داده های جستجو شده را از جاسوسی امن نگه دارد (هر چند که گوگل در استفاده از اطلاعات مشتریان سابقه خوبی ندارد).

با کروم 62، گوگل سایت هایی که در آنها جایی برای وارد کردن داده وجو داشت و از HTTP استفاده می کردند را نشان گذاری کرد. پس از آن در سال 2016 ، گوگل هشدار مشابهی را برای سایت هایی که درخواست گذرواژه و کارت اعتباری داشتند را اضافه کرد.

با به‌روزرسانی آینده، همه ی سایت های HTTP به عنوان "not secure" یا نا امن برچسب گذاری می شود. فارغ از این که شامل ورودی باشد یا خیر.

توسعه دهندگان به وضوح این فراخوان را شنیده اند. از صد سایت اول در فضای وب، در حال حاضر، 81 سایت از HTTPS استفاده می کنند.

گوگل کروم 

انتهای پیام/

امنیت نسخه آینده گوگل کروم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل کروم 68 همه سایت‌های HTTP را نشانه‌گذاری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..