تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارثیه خطرناکی که پدر برای فرزندش باقی گذاشت +فیلم

ارثیه خطرناکی که یک پدر برای فرزندش باقی گذاشت+فلیمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"ابوضارین حسین"نام مردی مالزیایی است که دیوانه وار به مارها عشق می ورزد. مهم ترین  مسئولیت و مهارت او در کارش صید مارها و همچنین آموزش مردم برای چگونگی مواجه شدن با این خزندگان سمی است. او این شغل خطرناک را از پدرش به ارث برده و با عشق، خطرات این میراث عجیب را به جان و دل می خرد.

"ابو ضارین" به شهروندانی که به این موضوع علاقمند هستند، نکات لازم در خصوص صید مار یا چگونگی زندگی در کنار آنها را آموزش می‌دهد.

این مرد بدون هیچ وحشتی در کنار یک مار بزرگ زندگی می کند هرچند که تاکنون چندین بار توسط این خزندگان سمی مورد حمله قرار گرفته و خوشبختانه جان سالم به در برده است.

"ابوضارین" حتی گاهی برای ماری که از آن نگهداری می کند کتاب خوانده ، فوتبال بازی می کند یا حتی به آن بوسه می زند که در ادامه زندگی متفاوت او را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

 میراث خطرناکی که یک پدر برای فرزندش به یادگار گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارثیه خطرناکی که پدر برای فرزندش باقی گذاشت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..