تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت افشاگرانه تهیه‌کننده لاتاری +عکس

توییت جنجالی رضوی درباره پیش‌بینی دبیر جشنواره از سرنوشت به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری» پس از برگزاری اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در واکنش به نادیده گرفتن این فیلم از سوی هیات داوران، نقل قولی از دبیر جشنواره فیلم فجر را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت.

سید محمود رضوی در صفحه توییتر خود نوشت:

"امشب از دبیر محترم جشنواره فیلم فجر آقای داروغه زاده اجازه گرفتم تا صحبت هایی که در آخرین جلسه قبل از صدور پروانه ساخت لاتاری در حضور محمدحسین مهدویان در خصوص سرنوشت لاتاری در جشنواره گفتند را منتشر کنم.

و‌ خدا را شاهد میگیرم که ایشان مدیر صادق و راستگویی هستند. ایشان در آن جلسه به صورت شوخی و جدی فرمودند که در جشنواره فیلم فجر چینش طوری خواهد بود که هیچ اتفاقی برای لاتاری نمی افتد. سپاس از این صداقت که به صورت طنز آینده فیلم را تصویر کردند."

 توییت جنجالی رضوی درباره پیش‌بینی دبیر جشنواره از سرنوشت

انتهای پیام/

 توییت تهیه کننده فیلم لاتاری درباره سرنوشت فیلمش!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت افشاگرانه تهیه‌کننده لاتاری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..