تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تبریز با دو گل الاهلی را شکست می‌دادیم

خبرگزاری فارس: عباس الیاسی، عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد شکست  مقابل الاهلی  که در کشور ثالث برگزار می‌شد، گفت: متاسفانه در بازی اول که حساسیت بسیار بالایی دارد شکست خوردیم. ما میزبان بودیم اما جو ورزشگاه نشان می‌داد که تراکتورسازی میزبان نیست. تراکتورسازی کاملا در این بازی مهمان بود.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. در حساس‌ترین بازی تراکتورسازی که از نماینده‌های پر هوادار ایران است از این امتیاز محروم بود. اتفاقی که در بازی با الاهلی برای تراکتورسازی رخ داد همان اتفاقی بود که سال قبل برای پرسپولیس رخ داد. ما یا از آن اتفاق درس نگرفتیم و یا اینکه دوست داشتیم در حقمان اجحاف شود. انتظار ما از فدراسیون فوتبال بیشتر از این بود. نمی‌خواهم این شکست را با ربط دادن به شرایط میزبانی توجیه کنم اما هر هوادار فوتبال می‌تواند به راحتی قضاوت کند که اگر با الاهلی در تبریز بازی می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: اگر این بازی در تبریز بود تراکتورسازی با همین شرایط با دو گل نماینده سعودی را بدرقه می‌کرد. برخلاف میل باطنی به مسقط رفتیم و سه امتیاز بازی اول که بسیار حساس بود را از دست دادیم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم وضعیت بهتری داشته باشیم و تراکتورسازی در پایان از گروه خود صعود کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تبریز با دو گل الاهلی را شکست می‌دادیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..