تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را سرکوب کردند

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نصیرزاده ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد بیعت مردم با نظام اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری است و نشان از همبستگی و اتحاد مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان در فرهنگی و معرفتی بودن آن است که با وجود شعارهای پر زرق و برق بیگانگان در ناامید کردن مردم و تلاش جهت فاصله انداختن آن ها از نظام و رهبری همچنان شاهد حضور پر شور و شعور مردم انقلابی در تمام صحنه ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: شبکه های معاند از ماهها پیش سعی در تفرقه افکنی بین مردم و نظام اسلامی از طریق طرح مسایل و مشکلات اقتصادی را داشتند که این حضور حماسی مردم تمام توطئه ها و برنامه های آن ها را سرکوب کرد.

 نصیرزاده گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به اهمیت حضور مردم شهید پرور در این راهپیمایی‌‌ها اشاره کردند و مردم هم این حساسیت را درک کردند و همانطور که شاهد هستیم مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان بدخواهان زدند.

انتهای پیام/

حضور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را سرکوب کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..