تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتار شدن در توالت به خاطر آیفون 8!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک جوان چینی که قصد داشت گوشی آیفون 8 خود را از داخل توالت بیرون بیاورد گرفتار شد. این اتفاق در هتلی محلی در منطقه " لیئوژو" چین که این جوان و دوستانش اقامت داشتند رخ داد. این مرد هنگامی که به سرویس بهداشتی هتل مراجعه کرد ناگهان گوشی 8 هزار یوآنی (1300 دلاری) او به داخل توالت افتاد.

گرفتار شدن در توالت بخاطر آیفون 8! تصاویر

او با بالا زدن آستینش تلاش کرد تا گوشی خود را از توالت بیرون بکشد که خود نیز به مدت 20 دقیقه در توالت گرفتار شد. سرانجام یکی از دربانان هتل که متوجه این اتفاق شده بود بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفت و آتش‌نشانان موفق به آزاد کردن دست او شدند.

گفتنی است؛  در اثر این حادثه این جوان دچار جراحت سطحی شد و تلاش او  برای پیدا کردن گوشی اش نیز بی ثمر ماند .

گرفتار شدن در توالت بخاطر آیفون 8! تصاویر

انتهای پیام/

گرفتار شدن مرد جوان در سرویس بهداشتی هتل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتار شدن در توالت به خاطر آیفون 8!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..