تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهانه‌های بچه‌گانه مرد ۵۶ ساله برای قتل همسرش

به گزارش شمانیوز: پنجشنبه 28 دی‌ ماه سال جاری ماموران کلانتری 132 نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت وی را برای حضور در صحنه یک جنایت مطلع کردند.

مأموران اعلام کردند زن میانسالی با ضربات متعدد چاقو در یک منزل مسکونی در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان میرهاشمی به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس مرادی، کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص اداره آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

با حضور بازپرس مرادی در محل جنایت مشخص شد که حادثه هولناک در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه مسکونی رخ داده است و پیکر بی جان این زن آنجا کشف شده است.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که زن 52 ساله با ضربات متعدد چاقو در اتاق پذیرایی خانه به قتل رسیده است.

پسر مقتول که پلیس را در جریان قتل مادرش قرار داده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: پدرم 56 سال سن دارد و با مادرم اختلاف داشت.

وی مدعی شد پدرم بیکار بود و قرص آرام‌بخش مصرف می‌کرد، زمان حادثه من در خانه نبودم که پدرم با من تماس گرفت و گفت، مادرم بیمار است و از من خواست که سریعاً به خانه بازگردم و گفت دیگر با او تماس نگیرم.

با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای بازداشت قاتل آغاز شد.

تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه قاتل در حالی ادامه داشت که ماموران بالاخره مخفیگاه قاتل را در مشهد شناسایی کردند و با اخذ نیابت قضایی از دادسرای جنایی تهران برای بازداشت وی عازم مشهد شدند و چند روز قبل او را بازداشت کردند.

متهم این پرونده صبح امروز در شعبه دوم بازپرسی حضور یافت و در مقابل بازپرس مرادی لب به اعتراف گشود.

وی مدعی شد غروب روز حادثه با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم. او شناسنامه اش را گم کرده بود و فکر می کرد آن را من پنهان کرده ام.

دائماً می گفت تو شناسنامه ام را برداشتی تا بتوانی از طریق آن پولی از حساب من برداری. هرچه به او گفتم اشتباه می کنی باور نکرد و بعد از آن با هم درگیر شدیم.

این مرد در ادامه روایت خود را از قتل همسرش اینگونه توضیح داد او قهر کرد و می‌خواست به منزل خواهرزاده‌اش برود، من قبلاً با خواهرزاده همسرم درگیر شده بودم و آنها برای من چاقو کشیده بودند.

از او خواستم که آنجا نرود اما او قبول نکرد، عصبانی شده و مجدداً با او درگیر شدم، در همان حال نیز داشتم میوه می خوردم که یکدفعه با همان چاقوی میوه خوری به او ضرباتی وارد کردم.

متهم پس از این اظهارات با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران آگاهی قرار گرفت.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهانه‌های بچه‌گانه مرد ۵۶ ساله برای قتل همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..