تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هندی‌ها چگونه مردگانشان را می‌سوزانند؟ +فیلم

جزئیات مراحل سوزاندن اجساد مردگان در آئین هندوها+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسمی دیرینه درباره اجساد مردگان در هندوستان وجود دارد که بر اساس آن جسد هر کسی پس از مردن باید سوزانده شود، پس از آن بازماندگان شخص مرده، خاکستر باقیمانده را  درون کوزه می‌ریزند و به نشانه یادبود و احترام جایی مناسب قرار می‌دهند تا همیشه به یاد آن باشند.

این چیزی است که تاکنون ما بسیار درباره آن شنیده ایم اما آیا تا به حال با چشمان خود نیز این سنت را تماشا کرده اید؟ اگر تجربه مشاهده چنین رسمی را نداشته اید، تماشای ویدئوی زیر را از دست ندهید، فیلمی که به شما نشان می دهد، جسد چگونه، در چه مکانی و حتی با چه دستگاهی سوزانده می‌شود.

جزئیات مراسم سوزاندن اجساد مردم هندی تبار برای تبدیل شدن به خاکستر را در فیلم زیر می بینید.

انتهای پیام/

جزئیات مراحل سوزاندن اجساد مردگان در آئین هندوها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هندی‌ها چگونه مردگانشان را می‌سوزانند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..