تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقات خنده‌داری که گزارشگران در پخش زنده تجربه کردند +فیلم

خنده‌دارترین اتفاقاتی که مجری‌ها حین پخش زنده تجربه کردند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارشگرانی که معمولا در اجراهای زنده حضور دارند قطعا در کارنامه کاری خود لحظه هایی دور از انتظار را نیز تجربه کرده اند؛ لحظه هایی که با اتفاقاتی غیر منتظره همراه است و سبب خنده حضار در استودیو و بینندگان می شود.

این اتفاقات یکی از ویژگی‌های جدایی‌ناپذیر برنامه‌های زنده است که قابل پیش‌بینی نیست و احتمالا هر گزارشگر یا مجری دست کم یک بار با آن در کار خود مواجه شده است.

در ادامه گلچینی از چند اتفاق اینچنینی در اجراهای زنده را با هم تماشا می‌کنیم.

انتهای پیام/

 خنده‌دارترین اتفاقاتی که هنگام پخش زنده رخ می دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقات خنده‌داری که گزارشگران در پخش زنده تجربه کردند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..