تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگ تماشایی تسلا S P100D و شورولت کامارو ZL1

خودروهای الکتریکی روز به روز طرفداران بیشتری به خود جذب می کنند و آینده درخشانی پیش روی آنها است. با این اوصاف، تماشای مسابقه‌ی تسلا S P100D با شورولت کامارو ZL1 جالب توجه خواهد بود.

داستان‌های کودکی خود درباره خودروهای الکتریکی را به یادآورید. همان تصوراتی که توسط تسلا موتورز به واقعیت تبدیل‌شده است. امروز با تست درگ از دو خودروی تسلا S P100D شورولت کامارو ZL1 در خدمت شما هستیم. باید اضافه کنیم که قوی‌ترین مدل تسلاموتورز به حالت رانندگی شگت‌آور (Ludicrous) مجهز است. در این حالت تمام قدرت موتور الکتریکی در کمترین زمان ممکن به چرخ‌ها منتقل‌ می‌شود و شتابی در حد خودروهای مسابقه‌ای به آن می‌دهد.

شورولت کامارو ZL1

در مقابل شورولت کامارو نیز با انبوهی از امکانات و قدرت برای به حرکت درآوردن این خودروی عضلانی به میدان آمده است. در این مسابقه کامارو با موتور 650 اسب بخاری، گیربکس شش سرعته دستی، کلاچ دوبل و همچنین تایرهای TOYO R888 به مصاف اسباب‌بازی ایلان ماسک آمده است. در ادامه با زومیت همراه باشید و از تماشای این رقابت لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگ تماشایی تسلا S P100D و شورولت کامارو ZL1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..