تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرمسرای اشرف پهلوی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارش قبل، شرح مختصری از تولد اشرف پهلوی، شاهدخت پرحاشیه این خاندان ارائه شد. اینکه هیچکس انتظار تولد او آن هم با فاصله 12 ساعته را نداشت. آمدن همزمان او با محمدرضا سبب شد تا از سوی خانواده مورد بی‌توجهی قرار گیرد و تمام نگاه‌ها معطوف کودکی شود که قرار بود ولیعهد حکومت پهلوی باشد. 

اشرف هرگز در دوران کودکی و نوجوانی‌اش طعم محبت و آغوش گرم را نچشید و همواره این خلأ در زندگی‌اش وجود داشت. همین مساله بستری شد تا از او زنی فاسد و بوالهوس بسازد. میل جنسی افراطی او همچون برادر دوقلویش محمدرضا یکی از معضلاتی بود که ننگ بزرگی بر نام پهلوی و دربار سلطنتی ایران  شد.

حرمسرای اشرف پهلوی/ فساد اخلاقی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر

اشرف همواره به دلیل روحیه مردانه‌ای که داشت نسبت به جنسیت خود معترض بود و آرزو داشت که ای کاش پسر بود. غالب روابط او با مردان بود و تقریبا دوست هم جنسی نداشت. کاخ تمیشان نور در شمال کشور متعلق به اشرف بود؛ استراحتگاهی که پاتوق خوشگذرانی و محل فساد او و هم‌کیشانش بود. رفت و آمد رجال سیاسی و غیر سیاسی به این کاخ از نگاه هیچکس پنهان نمی‌ماند. در واقع اشرف روابط جنسی را ابزاری برای جذب سیاسیون می‌دانست و قصد داشت تا از طریق آنها بتواند دامنه قدرتش را وسعت بخشد. 

حرمسرای اشرف پهلوی/ فساد اخلاقی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر

او هرگز به شان خود به عنوان یک شاهزاده توجهی نداشت و بیشتر به دنبال اهداف خود حتی به قیمت تن فروشی بود. ناگفته نماند خلا محبت و نیاز به وجود همراهی همیشگی از دلایل اصلی فساد اشرف بود. او سعی داشت تا این محبت نداشته و بی‌توجهی از سوی خانواده را در آغوش مردانی که حریصانه به دنبال مقام و قدرت بودند، جبران کند. و چه حقارت پستی که شاهدخت پهلوی با رفتار نسنجیده‌اش از آن خود کرد؛ بذل و بخششی بی حد و حصر از وجودش تا ثروت و جایگاه که مردان را به چاپلوسی و جنگ برای رابطه با او سوق می‌داد. 

حرمسرای اشرف پهلوی/ فساد اخلاقی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر

رفت و آمد پی در پی این افراد از هر نژاد و ملیتی سبب شد تا عنوان حرمسرای مردانه اشرف پهلوی به کاخ تمیشان نور اطلاق شود. حال تصور کنید چگونه زنی با این خلق و خو که البته به شکلی جامع‌تر در گزارش قبل به آن پرداخته شد، می‌تواند افسار حکومت را به دست بگیرد و سلطنتی زیرپوستی داشته باشد. پرواضح است که این حکومت با سردمدارانی چون محمدرضا و اشرف قطعا سرانجامی جز قهقرا نمی‌توانست داشته باشد. 

حرمسرای اشرف پهلوی/ فساد اخلاقی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر

با مطالعه بیشتر تاریخ و اسناد به جا مانده از خاندان پهلوی و پی بردن به عمق فاجعه دیگر جای انکار نیست که تنها  انقلابی نظیر آنچه در بهمن 57 رخ داد، می‌توانست به این حکومتِ جاخوش کرده بر تاریخ ایران خاتمه  و آن تمدن عظیم را نجات دهد تا شاید بشود آبروی رفته را بازگرداند. 

البته انقلاب اسلامی بار دیگر به همه جهان نشان  داد که نام ایران بی‌دلیل بر فرهنگ و تمدن جهان حکومت نمی‌کند و مردم شریف کشور در برابر هیچ ننگ و ظلمی سکوت نخواهند کرد. 

بهره برداری‌های این خاندان از خزانه دربار که ثروت ملی محسوب می‌شد روز به روز بر شدت فقر و بدبختی مردم می‌افزود در حالی‌که اشرف در کاخ تمیشان نور حمام شیر تازه می‌گرفت و کنار شومینه بزرگش با مردان هم جنس خود خوش می‌گذراند.

بی ‌ثباتی اخلاقی او سبب شد تا دو ازدواج ناموفق داشته باشد و ازدواج سوم را هم تنها با اسم شوهر سپری کند. افرادی که تنها انگیزه ازدواجشان با اشرف ثروت و جایگاه او بود و می‌دانستند که او نردبان خوبی برای ترقی است. این چنین اشرف تُف سربالایی بر چهره پهلوی‌ها بود و ننگی که درباره ایران در خاطر دنیا ماند. 

 حرمسرای اشرف پهلوی/ فساد اخلاقی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است به شرح تصویری جزئیات حرمسرای اشرف پهلوی می‌پردازد که تماشای آن واقعیات بسیاری را درباره شاهدخت پهلوی آشکار می‌کند. 

برای آگاهی از جزئیات تولد اشرف و خصوصات اخلاقی او نیز می‌توانید از لینک زیر بازدید کنید. 

 سایه سنگین اشرف بر کاخ پهلوی/ شخصیت شاهدخت فاسد پهلوی چه تأثیری بر سقوط این رژیم داشت؟ 

گزارش از مهدیا جوهرپور

انتهای پیام/

مسیر کثیف اشرف پهلوی برای رسیدن به قدرت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرمسرای اشرف پهلوی ابزاری برای رسیدن به قدرت بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..