تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزافه گویی تازه نتانیاهو علیه ایران

یک روز بعد از ساقط شدن جنگنده اسرائیلی با آتش پدافند هوایی سوریه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که این کشور دیروز "ضربه‌های سنگینی" به نیروهای ایرانی و سوری در خاک سوریه وارد کرده است.

به گزارش شمانیوز: یک روز بعد از ساقط شدن جنگنده اسرائیلی با آتش پدافند هوایی سوریه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که این کشور دیروز "ضربه‌های سنگینی" به نیروهای ایرانی و سوری در خاک سوریه وارد کرده است.

نتانیاهو، در ابتدای جلسه کابینه گفت قواعد جنگی اسرائیل هیچ تغییری نکرده و هشدار داد که اسرائیل هرگونه حمله علیه خود را تلافی خواهد کرد. او گفت: "این سیاست ما بوده و سیاست ما خواهد ماند." روز گذشته رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که به تلافی هدف قرار گرفتن جنگنده این کشور از سوی ضدهوایی سوریه، جنگنده‌های اسرائیلی اهداف و پایگاه‌های ایرانی و سوری را در خاک سوریه هدف قرار داده‌اند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت که سرنگونی جنگنده اسرائیلی، "معادله عدم توازن قوا" در منطقه را تغییر داد و هم‌زمان هشدار داد که "هر خطایی که اسرائیل در منطقه مرتکب شود، بدون پاسخ نخواهد ماند". شمخانی نقش ایران در سرنگونی جنگنده اسرائیلی را رد کرد و گفت: "پدافند هوایی سوریه این جنگنده را که حریم هوایی این کشور و حاکمیت آن را نقض کرده بود، هدف قرار داد."





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزافه گویی تازه نتانیاهو علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..