تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط پاراموتور در مازندران و مرگ خلبان

ساعت24 -سخنگوی اورژانس مازندران از سقوط یک روند پاراموتور در این استان خبر داد و گفت که در این حادثه، خلبان این وسیله پروازی تفریحی جان باخت.

ذکریا اشکپور عصر یکشنبه با ارسال گزارشی برای رسانه ها، افزود که این حادثه حوالی ساعت 15 امروز یکشنبه در سرخرود شهرستان محمودآباد در منطقه مرکزی مازندران رخ داد.

وی گفت که تکنسین‌های اورژانس پس از دریافت پیام وقوع این حادثه به منطقه ساحلی درویش آباد در سرخرود عزیمت کردند ولی خلبان پاراموتور هنگام اصابت به زمین جان باخته بود.

سخنگوی اورژانس مازندران توضیح داد: در این حادثه خلبان 25 ساله پاراموتور به دلیل سقوط از ارتفاع و ضربه شدید به سر قبل از حضور تیم اورژانس فوت کرده بود.


پاراموتور وسیله‌ای متشکل از پاراگلایدر و موتور مخصوص جلو برنده است که به صندلی خلبان نصب می‌شود. پاراموتور متشکل از یک قاب و ترکیبی از موتور، ملخ، صندلی یکپارچه و قفس است و به وسیله یک دستگیره کوچک که در دست خلبان قرار می‌گیرد، کنترل می‌شود.

این وسیله در گروه وسایل پروازی فوق سبک یا هواپیماهای فوق سبک قرار می‌گیرد و چون جزو ورزش‌های هوایی محسوب می‌‌شود نیاز به باند پرواز ویژه جهت فرود و برخاستن ندارد.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط پاراموتور در مازندران و مرگ خلبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..